"SESUATU ILMU ITU AKAN MENJADI BUKAN KERANA GURUNYA HEBAT, TETAPI ILMU ITU MENJADI KERANA KUATNYA SESEORANG ITU BERAMAL DI DALAM HATINYA PENUH KE SUCIAN KERANA ALLAH SWT"

Thursday 18 July 2013

PROGRAM ILMU PENYEMBUHAN CAKRA ILAHI

PROGRAM PENYEMBUHAN CAKRA ILAHI

Program Penyembuhan Cakra Ilahi akan mengajarkan anda rawatan medis & non medis, Insya Allah. Kursus ini terbahagi kepada 3 bahagian:

i)Program Penyembuhan Cakra Ilahi: Tahap 1

Program ini sangat diperlukan bagi anda yang ingin sembuh dari berbagai penyakit dan dalam masa yang sama ingin menjadi penyembuh profesional atau ingin menguasai rahsia ilmu metafizik dan langsung membuka pusat rawatan walaupun anda tidak mempunyai bakat sekali pun.

Di antara pendekaran dan ilmu yg akan di ajar di dalam kursus ini adalah:
  1. Pembangkitan Daya Tenaga Diri
  2. Transfer Energi
  3. Teknik Penyembuhan & Perbentengan menggunakan teknik jalur cakra
  4. Penyembuhan & Kaedah
  5. Membina Pertahanan Diri
  6. Kuncian Penyakit & ketika Rawatan
  7. Air Tawar
  8. Ilmu Membuka kejayaan 
  9. Ilmu Membuka Pintu Rezeki
  10. Ilmu Ketenangan Jiwa
  11. Ilmu Pengasih
  12. Dan Banyak Lagi

ii) Program Penyembuhan Cakra Ilahi: Tahap 2

Program ini adalah khusus bagi anda yang begitu tekad hendak membuka pusat rawatan atau membantu masyarakat bagi memecahkan segala masalah kehidupan.

Pada peringkat ini anda akan diajarkan beberapa tenik gerak dan jurus haq bagi memperkemaskan lagi tenaga & ilmu anda bagi menjadi seorang perawat yang hebat.


iii) Program Penyembuhan Cakra Ilahi: Tahap 3

Program ini akan mengiktirafkan anda sebagai Guru yang unggul di mana anda dapat menciptakan jurus, olah nafas, gerakan, teknik-teknik ilmu penyembuhan, benteng diri dan menguasai berbagai ilmu metafizik yang ada pada guru-guru yang handal. Anda akan dipandang tinggi dan mempunyai ramai murid serta banyak pendapatan.

Mahar: 

Murid: RM 300 (Tahap 1 sampai Tahap 2 Sahaja)
Guru: RM 500 (Tahap 1 sampai Tahap 3 sekaligus)