"SESUATU ILMU ITU AKAN MENJADI BUKAN KERANA GURUNYA HEBAT, TETAPI ILMU ITU MENJADI KERANA KUATNYA SESEORANG ITU BERAMAL DI DALAM HATINYA PENUH KE SUCIAN KERANA ALLAH SWT"

Sunday 21 July 2013

PERSAUDARAAN TENAGA DALAM AL-JAHRAN

PERSAUDARAAN TENAGA DALAM AL - JAHRAN

Persaudaraan Tenaga Dalam Al - Jahran (Al-Jahran bermaksud ketangkasan), memperkenalkan anda kepada daya kebolehan luar biasa yang ada dalam diri anda untuk digunakan ke arah suatu perkara yang bermanfaat untuk diri dan masyarakat. Dalam masa beberapa hari sahaja anda akan dapat menggunakan daya kebolehan yang luar biasa ini dalam pelbagai cara. Anda pasti terkejut kerana setelah mempelajari dan memperaktikkan ilmu Tenaga Dalam Al-Jahran, anda akan menyaksikan peristiwa-peristiwa hebat dalam kehidupan anda seharian.

TENAGA DALAM




1. Tahukah anda bahawa didalam diri kita tersembunyi suatu tenaga yang amat dahsyat?
2. Tahukah anda bagaimana untuk mengaktifkan serta menggunakan tenaga yang luar biasa tersebut?
3. Adakah anda mempunyai keinginan untuk memiliki kebolehan yang luar biasa ini?
4. Adakah anda menginginkan suatu kebolehan yang luar biasa yang tiada pada diri orang lain?

Tentu sekali jawapannya YA yang anda berikan. Maka janganlah berlengah-lengah lagi.

Dalam  masa 5 minit anda terus dapat merasai getaran tenaga dalam  yang tersimpan di tubuh anda.

Saksikanlah sendiri bagaimana TENAGA DALAM anda dibuka dan akan terus diuji dengan serta-merta. Anda harus memiliki kekuatan TENAGA DALAM tersebut. Jangan biarkan perasaan was-was menguasai anda. Yakinlah kami tidak akan menghampakan anda. Anda harus menjadi peserta program yang kami anjurkan. Nikmatilah kehidupan dengan lebih berwibawa dan berkeyakinan yang akan menguruskan anda menjadi manusia yang berjaya. TENAGA DALAM boleh dimanfaatkan untuk kesihatan, kekuatan tubuh, bela diri, serangan, kerjaya, pelajaran, rumah tangga dan seribu macam

kegunaan lain yang jika diceritakan anda pasti tercengang. Kursus ini harus disertai oleh semua lapisan masyarakat samada tua, muda, lelaki mahupun wanita. Tiada had bangsa, keturunan atau jawatan. Semua orang sebenarnya harus memiliki tenaga dalam. Selagi adanya hasrat untuk terus maju dalam kehidupan, maka selagi itulah anada memerlukan suatu tenaga ulung yang dinamakan TENAGA DALAM. Kami akan membuka kunci jalur minda. Daftarlah dan Sertailah rakan-rakan anda yang lain. Cungkillah rahsia diri anda. Kenalilah titik-titik luarbiasa didalam tubuh anda yang menjadi tenaga dan kekuatan. Ia terletak di punggung, pinggang, kemaluan, pusat, limpa, hati, jantung, dahi dan kepala. Apabila titik-titik luar biasa tersebut dijana melalui jurus, tafakur dan pernafasan, maka ia akan mengaktifkan kekuatan luar biasa didalam tubuh anda. Peluang yang jarang anda perolehi perlu disertai oleh semua lapisan masyarakat.

Perlatihan tidak perlu berjam-jam dalam satu hari hanya 5- 15 mini sehari sudah cukup.
Tiada Jampi, Mentera atau ayat yang perlu di hafal atau di amalkan.
Tiada Konsep berpuasa
Tiada Pantang Larang

Mudah, Ringkas & Berkesan!

TENAGA DALAM AL-JAHRAN: TAHAP DASAR (LEVEL 1)

Keilmuan yang akan di perturunkan:
  • Pembukaan pintu tenaga dalam
  • Gerak ilham
  • Meraga sukma
  • Mengesan penyakit dan barang
  • Ilmu rawatan.
Secara hadir atau secara jarak jauh. Untuk mereka yang ingin meyertai secara jarak-jauh, anda akan dikirimkan sedikit garam yang telah dibuat pengisian sebagai pengijazahan serta pembukaan kunci tenaga dalam anda. (garam adalah unsur yang boleh menyimpan tenaga).Kaedah proses pengisian jarak jauh akan anda perolehi dari panduan yang akan dikirimkan sekali. Hasilnya sama dengan mereka yang hadir dan sekaligus anda akan diterima sebagai ahli Tenaga Dalam Al-Jahran. Bangkitkanlah Tenaga Dalam anda!

TENAGA DALAM AL-JAHRAN: TAHAP MASTER (LEVEL 2)

Pengijazahan Amalan dan Sijil Master serta latihan pengaktifan 9 hari. Energi yang dibangkitkan tidak akan hilang, musnah atau sebagainya. Anda tidak perlu melakukan mentera,jampi,latihan jurus atau sebagainya untuk menguasai ilmu ini, hanya cukup dengan penyelarasan khusus dari PENGIJAZAH, InsyaAllah. Tenaga Dalam anda akan terbuka dan berlipat kali ganda untuk selama-lamanya.

TENAGA DALAM AL-JAHRAN: TAHAP GRANDMASTER (LEVEL 3)

Semakin banyak energi digunakan semakin hebat ilmu anda. Mampu melakukan penyembuhan walaupun dalam keadaan tidur sekalipun. Tanpa sebarang ubat, konsentrasi, meditasi, urut, bedah, suntikan. Bonus lebih Diklat ilmu-ilmu rahsia yang perlu dikongsi. Ijazah Tenaga Dalam Al-Jahran Peringkat Grand Master, dibenarkan untuk mengijazahkan Peringkat Master dan Peringkat Dasar (Basic). Memiliki kesemua kehebatan peringkat Dasar dan Guru, malah mampu memiliki sebarang ilmu yang dihajati. Insya-Allah.

TENAGA DALAM AL-JAHRAN: TAHAP GRANDMASTER (LEVEL 3)

Semakin banyak energi yang digunakan semakin hebat ilmu anda. Anda mampu melakukan penyembuhan walaupun dalam keadaan tidur sekalipun. Tanpa sebarang ubat, konsentrasi, meditasi, urut, bedah, suntikan dan lain-lain. Bonus percuma lebih daripada Diklat ilmu-ilmu rahsia yang perlu dikongsi.

Ijazah Tenaga Dalam Al-Jahran Peringkat Super Grand Master, anda dibenarkan untuk mengijazahkan Peringkat Grand Master, Peringkat Master dan Peringkat Dasar (Basic) kepada orang lain yang berminat. Memiliki kesemua kehebatan peringkat Dasar dan Guru, malah mampu memiliki sebarang ilmu yang dihajati.

Anda akan diajar ilmu scan,anda akan perkebolehan untuk scan penyakit,perangai orang,scan jarak jauh dan banyak lagi kelebihan scan.Anda juga akan diajar ilmu energi syaadah,dengan energi ini inysa ALLAH anda mampu mengubat orang yang ketagihan merokok,dadah ,ketagihan judi,arak ,dll,anda juga akan dapat menolong orang mengalami masalah psikologi seperti pondan,gay,hilang semangat.

Anda akan perkemampuan mengubah rasa rokok,contoh rokok yang jenama murah dimasukkan rasa rokok dunhill sekali gus energi itu akan membuat anda rasa benci dan rasa nak berhenti rokok tanpa anda sedari,banyak lagi kelebihan. Malah jika anda berlatih dan terus berlatih anda mampu mencipta gerak silat ghaib, jurus-jurus silat, jurus pukulan angin/pukulan jark jauh, mampu mengubat orang dari jarak jauh malah mampu mengubat orang di dalam telefon. Insya Allah

Malah banyak lagi kelebihan-kelebihan dan perkara-perkara ghaib yang akan berlaku didalam kehidupan anda.

MAHAR:

DASAR: RM 180 (Sijil akan diberikan)
MASTER: RM 550 (Sijil akan diberikan)
GRANDMASTER: RM 1,000 (Sijil akan diberikan)
SUPER GRANDMASTER: RM 1,900 (Sijil akan diberikan)

*TAHAP BOLEH AMBIL TERUS TANPA PERLU MENGAMBIL SATU PERSATU. DAN ANDA BOLEH AMBIL TAHAP SUPERGRANDMASTER DENGAN MAHAR/FIDTAHNYA DENGAN SEKALI BAYARAN SAHAJA. TETAPI PEMBELAJARAN HARUSLAH DI MULAKAN DENGAN LEVEL DASAR DAHULU JUA.