"SESUATU ILMU ITU AKAN MENJADI BUKAN KERANA GURUNYA HEBAT, TETAPI ILMU ITU MENJADI KERANA KUATNYA SESEORANG ITU BERAMAL DI DALAM HATINYA PENUH KE SUCIAN KERANA ALLAH SWT"

Tuesday 15 January 2013

TENAGA DALAM ILAHI (TENDAI MASTER)


ILMU AMPUH UNTUK : MENARIK REZEKI , PERLINDUNGAN , RAWATAN , KEBAHAGIAAN , KESIHATAN , MENCAPAI IMPIAN DENGAN PANTAS
PENGISIAN JARAK JAUH DAYA SEJATI INSANI


“ Ilmu Ampuh Mengatasi Pelbagai Masalah ”


=> Ilmu Daya Sejati Insani adalahgabungan berbagai aliran perguruandan berbagai kaedah TANPA mengubah akidah atau pegangan sesuatu agama atau adat sesuatu kaum ditambah pula dengan pola latihan yang mudah tanpa berhubung dengan sesuatu agama , adat resam sesuatu kaum malah tanpa menggunakan kuasa ghaib jin, khodam , syaitan , azimat atau lain-lain bantuan.


=> Anda masih berkemampuan memiliki keilmuan“KESEJATIAN DIRI” yang “MULTI FUNGSI”di mana selama ini keilmuan ini sangat“RAHSIA”kerana sifat keilmuan ini sendiri sangat dirahsiakan.


=> Dalam ilmu beladiri , ia dirancang khusus dansangat mudah dipelajarioleh sesiapa pun sama ada orang dewasa , kanak-kanak, wanita malah bagi mereka yang cacat anggota sekalipun masih boleh memiliki keilmuan ini.


=> Secara tak langsung dapat keilmuan inimenambah rasa keimanan kita kepada ALLAH SWT, nilai ibadat kita dapat dipertingkatkan dari semasa ke semasa seterusnya dapat meningkat kepercayaan pada diri sendiri.


=> Ilmu Daya Sejati Insani ini adalah untuk semua hajat kehidupan yang dilakukan tanpa ritual puasa , latihan jurus berjam-jam, zikir, meditasi dan bermacam- macam lagi, setelah ½ jam waktu pengisian yang hanya mengambil masa 15 minit anda sudah boleh menguji keberadaan ilmu dan seterusnyadapat digunakan untuk menyelesaikan masalah diri sendiri dan orang lain secara spiritual.


=> Adapun keberadaan ilmu ini adalahkekal selama-lamanyadan dapat pula turun kepada orang lain tanpa mengurangkan ilmu yang ada malah keilmuan anda bertambah dan terus bertambah setelah menerima ijazah TENDAI MASTER.


=> Jin / Makhluk Halus akan lari di saat melihat kita dan penyakit medis dan non medis mula mengurang apabila terkenasentuhan jari kita. Sekali lagi kita tekankan disini , tanpa perlu Azimat , Air Keramat, Tasbih Keramat, Minyak Keramat, Khodam, Jin tanpa perlu pendamping dan bermacam-macam lagi anda masih berpeluang mempunyai keilmuan yang anda ingini tanpa perlu memperjudikan hidup anda pada syaitan dan makhluk halus.

APAKAH MANFAAT TENDAI ?

=> Menambahkankecerdasan fizikal , mental , emosi dan rohani
=> Meningkatkankewibawaan diri , disegani , dikasihi , dihormatikemana sahaja anda pergi.
=> Meningkatkankecerdasan minda, lulus peperiksaan, mudah hafal dan kuat ingatan
=> Mendinding diridan orang lain dari semua bentuk gangguan samada manusia mahupun makhluk halus dan ilmu hitam. Boleh membuat benteng rumah sendiri dan orang lain.
=> Merawat pelbagai jenis penyakitdengan hanya sentuhan tangan dan air kosong sahaja, tanpa jampi serapah. Termasuk kena ilmu hitam, sihir, kerasukan , gangguan makhluk halus , musnahkan ilmu hitam dan sihir dari jauh dan pelbagai lagi.
=> Meraihpelbagai ilhamuntuk pelbagai urusan dalam kehidupan seperti dalam bidang kerezekian, perniagaan dan pekerjaan.
=> Membangkitkansemangat dan jati dirike tahap yang tinggi sehingga berwibawa dan disegani.
=> Mempengaruhi orang lain, kata-kata didengar orang, buah fikiran diterima orang.
=> Dapatmengisi energi kepada sesiapasahaja bagi tujuan rawatan.
=> Mengaktifkan indera ke-6gerak hati lebih peka.
=> Menambahkankekuatan fizikal, tahan dari serangan penyakit.
=> Boleh melakukangerak ilham, bukan kerasukan atau memanggil jin , hanya dengan gerakan energy dalam badan yang dipimpin oleh kekuasaan illahi, dalam keadaan anda sedar , meniru pelbagai bentuk senibela diri, ia bangkit dari minda bawah sedar.
=> Energi akan bertindaksecara automatik ketika terdesak, walaupun anda dalam keadaan tertidur. Insya ALLAH. Malah musuh yang menyerang anda akan terpelanting sebelum serangannya mengenai anda dengan hanya olahan nafas.
=> Dan banyak lagi manfaat dan kegunaannya untuk anda seharian yang tidak dapat dinyatakan disini… sekali lagi dinyatakan bahawa kegunaanya tidak terhad untuk perkara diatas sahaja…terpulang kepada hajat anda. Di atas hanyalah sekadar contoh yang dapat dikongsi bersama. Mudah-mudahan ia dapat mengubah kehidupan anda kearah yang lebih baik dari sebelumnya…Insya ALLAH…Amin.

[ PERKARA – PERKARA DI ATAS BUKANLAH HANYA CAKAP KOSONG TETAPI IA ADALAH BERDASARKAN PENGALAMAN AHLI – AHLI TENDAI YANG DULUNYA TERCARI – CARI ILMU YANG AMPUH SEPERTI ANDA ]

Soalan Lazim Tentang TENDAI ( Tenaga Dalam Illahi )

(SOALAN ):
Apakah makna ilmu ini ada kaitan dengan ilmu hitam atau perkara –perkara yang boleh mensyirikkan ALLAH ?

(JAWAPAN) :
Tendai adalah singkatan daripada Tenaga Dalam Illahi. Ini bermakna tenaga dalam yang kita jana dan bangkitkan bersumber dari kekuatan yang ALLAH kurnia. Tiada sebarang amalan yang pelik atau sebarang zikir yang berat dan amalan yang berat.
Ia hanyalah pembangkitan tenaga dalam melaluitransfer energi pembuka atau pembangkitdari Tendai Master kepada murid. Maka murid menerima pembukaan ilmu dan dibangkitkan tenaganya yang terpendam selama ini.

(SOALAN ):
Apakah latihannya berat kerana kebiasaannya tidak mempunyai masa yang cukup untuk berlatih dan tidak dapat meluangkan masa…?
(JAWAPAN ):
Latihan Tendai adalah yang termudah dalam ilmu tenaga dalam. Ia adalah himpunan dan ringkasan daripada ilmu – ilmu metafizik yang bertebaran di seluruh pelusuk nusantara, termasuklah juga dari Negara barat. Latihannya hanyalah 15 minit sahaja sekali latihan.
Latihannya hanya melibatkanolahan pernafasan. Tarik nafas tahan nafas dan hembus nafas. Tiada sebarang ayat yang terpaksa dihafal panjang-panjang atau susah.

(SOALAN ):
Adakah selepas pengisian ilmu ini terus boleh digunakan ? Adakah kesannya dapat dirasakan bahawa Energi itu telah ditransferkan ?
(JAWAPAN ):
Selepas pengisian dalam 20 minit, ilmu initerus boleh digunakan. Kaedah penggunaannya akan dijelas dalam diklat panduan Aplikasi Tendai yang akan disertakan untuk Ahli baru.
Setelah pengisian anda akan dapat merasa samada terasa haba di telapak tangan , terasa semut-semut, kebas-kebas atau terasa mencucuk di hujung jari.Namun kesan ini berlainan pada setiap orang.

(SOALAN ):
Adakah ilmu ini kekal sampai bla-bila ? Adakah ia boleh hilang sekiranya melakukan sesuatu yang menyalahi agama seperti meninggalkan solat dan sebagainya ?
(JAWAPAN ):
Keilmuan yang telah diisi tidak hilang sampai bila-bila. Sepanjang hayat.Tiada sebarang pantang larangyang tidak boleh dilakukan. Sekiranya anda meninggalkan solat atau melakukan dosa , itu adalah tanggungjawab anda sendiri, dan ia adalah urusan anda dengan Tuhan.
Namun demikian sekiranya ingin mendapat keberhasilan ilmu ini dengan lebih baik,meninggalkan segala perkara yang dilarang agama adalah yang terbaik.

(SOALAN ):
Adakah ilmu ini boleh dikuasai oleh semua orang ? Atau hanya orang yang sudah mempunyai hati yang bersih sahaja ?
(JAWAPAN ):
Sekali lagi diingatkan disini bahawa sesiapa sahaja boleh menguasai ilmu ini dan memperolehi hasilnya seperti yang diinginkan. Tidak mengira jenis apa sekalipun orang itu. Boleh dikuasai oleh semua bangsa dan agama.

(SOALAN ):
Bolehkah saya belajar ilmu lain atau bolehkah ia serasi dengan ilmu yang pernah saya tuntut ?
(JAWAPAN ):
Boleh belajar ilmu lain dan tidak ada sebarang efek negative dengan mana-mana ilmu yang telah dipelajari dan tidak Berjaya. Insya ALLAH boleh dibangkitkan semula dengan jaya.
Namun segala ilmu hitam atau ilmu yang berunsur negative akan tertolak atauterkeluar secara automatik, tanpa meninggalkan sebarang kesan buruk.

(SOALAN ):
Apakah ilmu ini boleh untuk apa jua hajat ?
(JAWAPAN ):
Ya, ilmu ini boleh digunakan untuk apa jua hajat anda. Penggunaannya tidak terhad. Cara penggunaannya amatlah mudah. Cuma niatkan didalam hati, maksudnya doa dalam hati minta apa yang kita inginkan. Kemudian tenangkan diri, rasakan getaran ,semut –semut atau habapada telapak tangan.
Selepas itu selesai , itu sahaja. Ilmu ini tidak mendatangkan sebarang mudarat atau kesan negative mahupun kesan yang buruk kepada penuntutnya. Insya ALLAH.

(SOALAN ):
Perlukah latihan untuk ilmu ini ? Sampai bila berlatih ?
(JAWAPAN ):
Latihan diperlukan untukmenstabilkan energyatau tenaga dalam badan yang telah diisi . ia diperlukan kerana anda telah menerima sesuatu yang baru dalam badan anda.Jadi ia perlu diserasikan dan diselaraskan mengikut kapasiti yang perlu anda tampung.
Sekiranya tiada latihan tersebut,energy tidak dapat serasi dengan anda. Namun ia tetap ada dan boleh digunakan tetapi anda terasa badan anda kurang enak dan kurang selesa.
Latihannya memerlukan 3 minggu untuk peringkat dasar. Ataupun bersamaan 21 hari. Ia bukanlah wajib dilakukan berturut-turut setiap hari. Apa yang penting ialah habiskan latihan selama 21 hari.

(SOALAN ):
Adakah sukar untuk menggunakannya, bagaimana sekiranya saya ada sebarang masalah?
(JAWAPAN ):
Selepas pengisian selama 20 minit, olahan pernafasan. Anda terus boleh menggunakan ilmu ini untuk apa saja. Segala jenis kegunaan dan panduan akan dijelaskan dengan terperinci dan mudah difahami akan disertakan.
Sebarang masalah anda boleh terus menghubungi saya melalui talian telefon, email, surat dan sms. Untuk surat, pastikan mempunyai setem 30sen untuk balasan.

(SOALAN ):
Bilakah saya boleh belajar peringkat GURU ?
(JAWAPAN ):
Anda boleh membayar mahar peringkat Guru terus iaitu. Namun begitu anda perlu melalui latihan peringkat dasar juga selama 21 hari. Selepas tamat terus hubungi PENGIJAZAH.
Bagi peringkatDASAR. Selepas membuat latihan 21 hari anda perlu menghubungi saya dan membuat bayaran untuk peringkatGURU. Anda akan diijazahkan dengan peringkat GURU.
Dalam peringkat GURU anda akan dibuat pengisian lain. Anda akan menguasai pelbagai ilmu kesaktian dari seluruh pelusuk Nusantara , terutamanya dari tanah jawa dan tanah Melayu.
Ilmu-ilmu warisan dari para kiyai serta sesepuh tanah Jawa dan Melayu.


TAHAP DASAR (DAYA SEJATI INSANI)


  1. Pengisian untuk tahap ini boleh dilakukan secara datang terus ataupun jarak jauh. Tahap Dasar diijazahkan bagi membangkitkan Daya Sejati di dalam diri setiap penuntut. Selepas pengisian dan amalan yang amat-amat mudah, penuntut keilmuan akan berkemampuan seperti berikut :
  2. Mampu menyembuhkan pelbagai jenis penyakit medik dan non-medik hanya dengan niat kerana Allah Taala. Terhad untuk diri dan keluarga sahaja.
  3. Selepas amalan, penuntut lebih tenang, berkewibawaan tinggi, berkeyakinan tinggi, punca rezeki sentiasa terbuka, daya pengasihan yang luar biasa, dan banyak lagi.
  4. Mampu melakukan gerak silat yang selama ini belum pernah dipelajari. Bersifat difensif ketika dalam keadaan terdesak.
  5. Tahap kekuatan boleh dipertingkatkan hanya dengan melakukan amalan yang amat-amat ringan.
  6. Dengan izin Allah, penuntut tahap dasar mampu terawangan dan meraga sukma semasa dan selepas amalan dilakukan. Bergantung kepada tahap penguasaan anda.
  7. Tahap Dasar sekaligus menenangkan jiwa dan mampu menyelesaikan masalah kehidupan harian dalam pelbagai aspek. InsyaAllah.
  8. Penuntut akan diberikan senaskah modul DSI. Bagi yang menuntut daripada Pusat kami, kami akan menyediakan panduan-panduan khusus DSI seperti Aplikasi Ilmu DSI, Doa Pengubatan/penawar segala jenis penyakit.


TAHAP GURU (Master)
Bagi mempelajari Tahap Master, pengisian/pengijazahan boleh dilakukan secara jarak dekat mahupun jauh. Bagi yang jarak dekat, penuntut akan diuji bagi melihat hasil daripada pengisian yang telah dilakukan. Namun bagi yang jarak jauh, penuntut akan disediakan dengan panduan untuk menguji keilmuan secara sendiri dan bimbingan daripada kami melalui telefon. Antara kelebihan dan kemampuan yang akan diperolehi adalah seperti berikut:


  1. Semua kemampuan Tahap Dasar di atas akan dimiliki sekaligus dalam pengijazahan Master Tendai.
  2. Mampu membuat minyak pengasih sendiri dan untuk kegunaan orang lain.
  3. Mampu mengisi energi ke benda untuk pelbagai hajat dan tujuan.
YURAN KURSUS TENDAI SECARA JARAK JAUH:

TENDAI DASAR
KURSUS TENAGA DALAM ILAHI – DASAR

  • Pengijazahan & Transfer Energi Tenaga Dalam Ilahi Peringkat Dasar
  • Manual Tenaga Dalam Ilahi peringkat Dasar
  • Sijil Ahli TENDAI

YURAN:

RM 170 / USD 170

TERMASUK KOS POS

(WITH POST CHARGE)
TENDAI MASTER
KURSUS TENAGA DALAM ILAHI – MASTER

  •  Pengijazahan & Transfer Energi Tenaga Dalam Ilahi Peringkat Master
  •  Manual Tenaga Dalam Ilahi peringkat Master
  •  Sijil Master Tenaga Dalam Ilahi
  •  Anda boleh beri Ijazah kepada orang lain
  •  BONUS - CDROM Kitab-Kitab Tenaga Dalam Ilahi

YURAN:

RM 480 / USD 480

TERMASUK KOS POS

(WITH POST CHARGE)
TENDAI DASAR +  MASTER REIKI KUNDALINI
1) KURSUS MASTER KUNDALINI REIKI

  •  Attunement Kundalini Reiki Level 1 - level 3 (Master)
  •  Manual Master Kundalini Reiki
  •  Anda boleh Beri Attunement / Ijazah kepada orang lain
  •  Sijil Master Kundalini Reiki
  •  BONUS 1- CD MP3 Muzik Meditasi
  • BONUS EKSKLUSIF - Master Gold Reiki (level 1 - 3)


2) KURSUS TENAGA DALAM ILAHI – DASAR

  • Pengijazahan & Transfer Energi Tenaga Dalam Ilahi Peringkat Dasar
  • Manual Tenaga Dalam Ilahi peringkat Dasar

YURAN:

RM 580 / USD 580

TERMASUK KOS POS

(WITH POST CHARGE)
TENDAI MASTER + MASTER REIKI KUNDALINI
1) KURSUS MASTER KUNDALINI REIKI
  •  Attunement Kundalini Reiki Level 1 - level 3 (Master)
  •  Manual Master Kundalini Reiki
  •  Anda boleh Beri Attunement / Ijazah kepada orang lain
  •  Sijil Master Kundalini Reiki
  •  BONUS 1- CD MP3 Muzik Meditasi
  •  BONUS 2- CDROM Diktat Paranormal Dan Ilmu Hikmah
  •  BONUS EKSKLUSIF- Master Gold Reiki (level 1 - 3)


2) KURSUS TENAGA DALAM ILAHI - MASTER
  •  Pengijazahan & Transfer Energi Tenaga Dalam Ilahi Peringkat Master
  •  Manual Tenaga Dalam Ilahi peringkat Master
  •  Sijil Master Tenaga Dalam Ilahi
  •  Anda boleh beri Ijazah kepada orang lain
  •  BONUS - CDROM Kitab-Kitab Tenaga Dalam Ilahi

YURAN:

RM 780 / USD 780

TERMASUK KOS POS

(WITH POST CHARGE)