"SESUATU ILMU ITU AKAN MENJADI BUKAN KERANA GURUNYA HEBAT, TETAPI ILMU ITU MENJADI KERANA KUATNYA SESEORANG ITU BERAMAL DI DALAM HATINYA PENUH KE SUCIAN KERANA ALLAH SWT"

Tuesday 8 May 2012

PROGRAM GURU KEBATINAN WARISAN PENDEKAR MELAYU



PROGRAM GURU KEBATINAN WARISAN PENDEKAR MELAYU adalah Ilmu Hulubalang yang telah lama wujud didalam masyarakat Melayu dan Indonesia Zaman Silam . Ianya telah diwarisi turun menurun , dari abad ke 17 lagi Selepas kebangkitan Islam di Nusantara Tenggara ini termasuk Malaysia , Indonesia , Kehandalan Pahlawan Pahlawan Melayu seperti Tok Gajah , Datok Bahaman , Mat Kilau , Tok Janggut , Wali Sembilan di Indonesia seperti Sunan Gunung Jati , Sunan Kali Jaga , Sunan Bonang dan banyak lagi telah menentang penjajah penjajah dan menegakkan panji panji Islam tetapi ilmu ilmu kebatinan Pahlawan Pahlawan dan para Wali wali ini seolah olahnya telah senyap dan hilang .

Dengan daya usaha , serta berkat bimbingan Mahaguru-Mahaguru saya serta pertolongan dari Allah S.W.T dapatlah ilmu ini dikembalikan semula kepada cucu cucu sekarang ini dan seterusnya dipelihara untuk dijadikan pegangan hidup dizaman moden yang penuh dengan macam macam pancaroba dan dugaannya. Walaupun ilmu ilmu ini disebarkan secara senyap senyap dikalangan keluarga , saudara mara dan sahabat handai , dimungkinkan oleh oleh pengaruh penjajah pada masa ini . Alhamdulillah , sekarang ini sudah tiba masa nya bagi pengamal / pewaris ilmu ini menyebar dan mengembangkan amalan amalan ini kepada mereka yang ingin dan berminat untuk mempelajarinya

Anda adalah merupakan salah seorang yang akan menghidupkan dan menyambung Khazanah amalan ini . Gunakan lah ilmu ini untuk tujuan kebaikan . Saya tidak redha jika sekiranya anda menggunakan ilmu ini untuk tujuan maksiat dan kejahatan . Jika sekiranya sampai ke pengetahuan saya bahawa anda telah menyalah gunakan ilmu ini maka saya tidak teragak agak untuk memansuhkan ilmu ini dari dada anda atau ilmu itu memakan diri anda sendiri ( rosak binasa ) Sebagai pengetahuan dan ingatan anda , ilmu ini adalah berbentuk DEFENSIF . Ianya akan aktif dan bertindak apabila ada Energi Jahat yang akan mengancam diri anda.Semoga ianya dapat dijadikan bahan amalan Dunia dan Akhirat . Sekiranya anda menghadapi apa apa masalah atau ragu – ragu segeralah berhubung dengan saya agar apa yang tersirat akan segera terurai.

Sebagai memenuhi permintaan mereka yang berminat mendalami ilmu Hikmat Islam dan Melayu maka saya sediakan buat anda ilmu-ilmu yang praktikal dan berkesan diamalkan baik bagi keperluan sendiri mahu pun digunakan untuk membantu orang lain.Dengan ini ilmu-ilmu ini lebih tersebar luas diseluruh dunia.

Ilmu ini saya dapatkan secara berguru dan berijazah. Hasrat saya agar lebih ramai tampil untuk memiliki ilmu ini bagi kepentingan meneruskan perjuangan untuk memastikan setiap orang melayu beragama Islam dimana sahaja didunia ini memiliki ilmu ini agar pusaka bangsa ini terus hidup..Andalah yang akan menjalankan tugas murni ini.Anda semua layak memilikinya.Anda boleh mencari rezeki, kejayaan dan kekayaan melalui ilmu-ilmu yang anda pesan ini dan tentunya semuanya itu untuk mencapai keredhoan Allah dunia Dan Akhirat.Moga niat kita diredhoi Allah .AMIN

Keilmuan:

  1. ILMU HIKMAT NAFAS WARISAN HULUBALANG SILAM
  2. ILMU GERAK LANGKAH HULUBALANG
  3. ILMU TAFSIR MIMPI
  4. ILMU PENAWAR BISA DAN RACUN
  5. ILMU PEMBUNGKAM
  6. ILMU PENGASIH
  7. ILMU GERAK PERWIRA
  8. ILMU TANGAN BESI
  9. ILMU JABAT TUJUH
  10. ILMU GERAK JIBRIL
  11. ILMU KOTA TAUHID
  12. ILMU PERANG LAKSAMANA – (ILMU LAM JALLAH)
  13. ILMU PERANG LASAMANA – (ILMU LAM JALLAH II)
  14. ILMU PENUNDUK
  15. ILMU PENGERUN
  16. ILMU PELIMUN
  17. ILMU SELENDANG MERAH
  18. ILMU PASUNG BUMI
  19. ILMU KUNCI PANCAINDERA
  20. ILMU GERAK RAJAWALI
  21. ILMU PERUBATAN ISLAM & TRADISIONAL MELAYU
  22. ILMU PANCA INDERA SAKTI
  23. ILMU HIKMAT GURU
  24. ILMU MANDI MINYAK
  25. ILMU MENAIKKAN SEMANGAT
  26. ILMU HIKMAT BERTEMU MUSUH

Kesemua keilmuan ini di dalam 1 program iaitu,  PROGRAM GURU KEBATINAN WARISAN PENDEKAR MELAYUDan anda mampu membuka perguruan sendiri dan mengijazahkan kepada orang lain dan menetapkan mahar mengikut anda.

Maknanya anda setelah ambil keilmuan ini tidak terikata dengan Akademi Tenaga Dalam, dan anda mampu mengajar dan menubuh pertubuhan anada dan mengikut citarasa anda untuk melakukannya.
Kami akan bekalkan kepada mereka yang mengambil  PROGRAM GURU KEBATINAN WARISAN PENDEKAR MELAYU  ini dengan:

  • SIJIL IKTIRAF GURU
  • KERIS TANDA KUASA GURU
  • TASBIH

MAHAR  PROGRAM GURU KEBATINAN WARISAN PENDEKAR MELAYU 

RM580.00 SAHAJA.


BERMINAT SILA HUBUNGI: 012-943 7012 (MASTER HAZUAN)