"SESUATU ILMU ITU AKAN MENJADI BUKAN KERANA GURUNYA HEBAT, TETAPI ILMU ITU MENJADI KERANA KUATNYA SESEORANG ITU BERAMAL DI DALAM HATINYA PENUH KE SUCIAN KERANA ALLAH SWT"

Thursday 9 June 2011

PEMBAYARAN

CARA MEMBUAT BAYARAN:

Anda boleh membuat pembayaran secara internet ON-LINE melalui CIMB CLICK  dan AMBANK Malaysia atau dari mana-mana bank anda yang menyediakan perkhidmatan secara internet ON-LINE. Ataupun boleh CASH – DEPOSIT di mana-mana CASH DEPOSIT MACHINE di cawangan bank CIMB & AMBANK yang berdekatan dengan anda.


Melalui bank-bank lain ON-LINEkan bayaran anda ke:
Nama Bank
CIMB BANK MALAYSIA
Bayar Kepada
AHMAD HAZUAN BIN HASMI
Nombor Akaun
700-282-99-41
Cawangan


Nama Bank
MAYBANK MALAYSIA
Bayar Kepada
YANG ANNEEZA JASMINOR
Nombor Akaun
112 353 026 408
Cawangan



PEMBAYARAN MELALUI WESTERN UNION:
Dari luar negara, boleh membuat bayaran melalui perkhidmatan WESTERN UNION. Kemudian sila sertakan No 10 Digit Code Transfer.

Bayar Kepada /Penerima
AHMAD HAZUAN BIN HASMI
Alamat

Tel No
+6012-943 7012 

** Dari luar Malaysia, tambah RM100 untuk kos penghantaran. Terima Kasih.

Atau Email ke:
biomagnetict.trainingcenter@gmail.com


KURSUS JARAK JAUH

Sila Bank-in yuran ke akaun Maybank. Kemudian sms atau email butiran kemasukan wang tersebut beserta nama penuh, nokp & alamat lengkap. Esoknya kami akan hantarkan pesanan anda dengan Pos Express / Kurier. Setelah terima manual, sila tel atau sms kami untuk menetapkan tarikh dan masa untuk anda terima attunement pula. Master akan memberi attunement secara jarak jauh. Cukup senang dan mudah difahami.

KURSUS HADIR DIRI
 *** 
SEBELUM MEMBUAT PEMBAYARAN
Pastikan anda benar-benar berminat dan serius untuk mengikuti perlatihan dengan kami kerana yuran tidak akan dikembalikan setelah dibayar tetapi jika anda tidak dapat menghadiri kursus pada hari yang ditetapkan, anda masih boleh menggantikan pada tarikh lain yang dipersetujui bersama atau diganti dengan orang lain. Ini kerana kami tidak mahu buang masa mengajar kepada mereka yang tidak serius dan berminat dengan ilmu kami.